Bindi

Het doel van dit project was het in kaart brengen van de diversiteit van de bezoekers van Bindi. Hierin werd gekeken naar de verschillende etniciteiten, geloofsovertuigingen en om de motivatie van bezoekers voor hun aanwezigheid te achterhalen. Door het onderzoeken van deze thema’s ontstaat er een zogeheten customer journey map die erg verhelderend kan zijn voor het bedrijf. Aan de hand hiervan kunnen zij een gericht plan van aanpak opstellen en de tone of voice hierop aanpassen. Ook wordt dit gebruikt om uit te breiden naar nog meer diversiteit binnen de doelgroep van Bindi.

 

 

 

Bericht van Lilian

Dinsdag 16 april is niet alleen de sportschool van mijn man in rook opgegaan, maar daarbij ook mijn kapperszaak ietsmethaar. Zoals je misschien kunt begrijpen zijn wij bezig met het bevatten van wat er is gebeurd en het uitzoeken ervan. 

 

Dit betekend niet dat we stilzitten — we gaan gewoon verder. Helaas kan ik je niet op locatie ontvangen, maar je kunt een afspraak maken door mij op WhatsApp een berichtje te sturen. Zodra ietsmethaar een nieuw onderkomen heeft gevonden zullen we die zo snel mogelijk bekendmaken. In de tussentijd volg @ietsmethaar op instagram voor het laatste nieuws.

 

Wil je ons steunen in deze moeilijke tijd?

Er is een doneer actie opgezet om ons zo snel mogelijk weer door te laten starten:

 

ietsmethaar maakt gebruik van cookies. Op onze pagina voor cookie instellingen lees je hier meer over, en kun je je voorkeuren meer gedetaileerd aangeven. Door hieronder op 'Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van alle cookies. Klik je op 'Niet akkoord', dan plaatsen we alleen beperkte cookies waarmee we alleen analyses kunnen uitvoeren. Meer informatie is beschikbaar in onze cookieverklaring en privacy statement.